1-700-555-979

no-lazy

מסטיף ברזילאי-פילה ברזילרו - Brazilian Mastiff

כלבים גדולים,כלבי שמירה,כלבים מסוכנים
יישלח תוך: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • מחירים מוזלים 
  • שירות לקוחות אישי ומקיף 
  • משלוחים חינם ברכישה מעל 89 ש"ח 
קניה בטוחה

מידע נוסף

מסטיף ברזילאי

באירופה ובארה"ב היה נהוג להעסיק עבדים שנלקחו בניגוד לרצונם ממדינות אפריקה ודרום אמריקה. פעמים רבות ניסו העבדים לברוח ממעסיקיהם וכאן נכנס פילה ברזילרו לתמונה. בהתחלה היו שולחים לעבודת הגישוש את מלך הגששים הבלדהאונד ,אבל כלבים אלה אינם מסוגלים לתקוף והעבדים היו הורגים אותם שלא יגלו את המיקום. פילה ברזילרו הוא כלב חזק והוא יכול להיות אכזרי כשצריך, הוא הכלאה של כלבי מסטיף עם בלאדהאונד והוא יודע לעקוב ולהגיע לאובייקט. במצב זה היה לנמלט שתי אפשרויות: האחת לעצור ולא להיפגע והשנייה היא להמשיך לברוח ולשלם בנשיכה אכזרית לצוואר.

מסטיף ברזילאי - מקור הגזע והיסטוריה

כלבים אלה מגיעים מברזיל והם הכלאה של בלדהאונד, כלבי מסטיף ובולדוג. התפקיד המקורי שלהם היה להכניע בקר לפני שחיטה ושמירה על החווה מפני גנבים וחיות. לאחר מכן הוסב תפקידם ללוכדי ברחנים ולצערנו יש להם היסטוריה ארוכה בקרבות כלבים. גזע כלבים זה היה מעורב באין ספור מקרי נשיכה קטלניים. בישראל ובמדינות רבות בעולם, כלבים אלה נמצאים ברשימת הכלבים המסוכנים וחלים עליהם חוקים שאמורים למנוע תקיפות עתידיות.

סוג הכלב שייך לקטגוריות:

כלבים גדולים >

כלבים מסוכנים >

כלבים כלבי שמירה >

מסטיף ברזילאי - נתונים ומאפיינים

כלב גדול ומרשים, "body builder" של עולם הכלבים שקיבל גם מאפיינים של בלדהאונד. מבנה גופו גדול ושרירי, ראשו גדול, רגליו ארוכות וחזקות וזנבו ארוך. הפרווה קצרה וצבעה מנומר.
משקל: 25-29 ס"מ
גובה: 41-50 ק"ג

אילוף כלבים - אילוף מסטיף ברזילאי

פילה ברזילרו הוא כלב גדול וחזק והוא עלול להיות מסוכן למי שלא יודע איך לעבוד אתו. גם דברים פשוטים עלולים להגיע לעימות ולתוצאות מסוכנות. אילוף של כלבים אלה צריך להתחיל מגיל מאוד צעיר ורק ע"י מאלף כלבים מקצועי. אחרי אילוף בסיסי ואילוף משמעת אפשר להכניס את הכלב לבית. כלבים שעבדו איתם בצורה נכונה יכולים להיות כלבי בית טובים שמתאימים גם לבית עם ילדים.
כלבים אלה ערים מאוד למצב הבעלים שלהם וברגע שהם ירגישו שאתם תחת איום הם יתקפו ללא התרעה מוקדמת.

פילה ברזילרו הוא כלב דומיננטי והוא לא ישמח לגור עם עוד חיות. גם במהלך הטיול, כלב אחר שיראה דומיננטיות עלול להפוך לכלב לשעבר, לכן בכל יציאה מהבית החזיקו את הכלב עם זמם ורצועה.

טיפוח כלבים - מסטיף ברזילאי

הפרווה קצרה והברשה פעם בשבוע תספיק, בעורו של פילה ברזילרו יש כפלים אותם צריך לנקות פעמיים בשבוע ע"י מטלית לחה. פעמיים בחודש צריך לעשות מקלחת לכלב ולהשתמש בשמפו מיוחד לכלבים.

מחלות נפוצות וטיפול - כלב מסטיף ברזילאי

כלבים גדולים כמו פילה ברזילרו סובלים בעיקר מדיספלסיה באגן ובמפרקים ובעיות לב. בנוסף, בגלל הקפלים בעורו של הכלב, חיידקים ולכלוך נכנסים לכפלים ועלולים לגרום לגירויים ודלקות. חוסר בפעילות גופנית עלול לגרום לבעיות גופניות ונפשיות.

מסטיף ברזילאי - אוכל, ציוד ומשחקים

אם תבחרו לאלף את הכלב לתקיפה, תצטרכו לקנות ציוד מקצועי כמו שרוול נשיכה או חליפת נשיכה מלאה. מומלץ לא לאלתר שרוולים - אתם עלולים למצוא את עצמכם בבית חולים עם נשיכות קשות.
פילה ברזילרו עלול לסבול מבעיות בעיכול. על מנת לעזור לו, צריך לחלק לו את כמות האוכל לפעמיים עד שלוש בכמות מדודות במהלך היום. חשוב להאכיל את הכלב באוכל דל חלבון בזמן שהכלב גור וכך למנוע גדילה מואצת ולפגיעה עתידית בעצמות.

ציונים עבור כלב מסטיף ברזילאי

גידול בדירה: 3 - כלב גדול שצריך בית עם גינה.
ידידותי לילדים: 4 - רק לילדי המשפחה.
מתאים לאילוף: 4 - למשימות שמירה והגנה.
כלב שמירה: 10 - מראה מאיים ויכולת גישוש.
טיפול וטיפוח: 6 - צריך לנקות את העור פעמיים בשבוע.

ציון משוקלל בסולם האתר עולם של כלבים: 5.5

 



שאלות ותשובות

לשכן שלי כלב מסטיף ברזילאי. הוא נוהג ללכת אתו משוחרר. להערותיי, הוא עונה: הכלב כמו חתלתול, אני מאלף אותו, הוא לא יעשה לך כלום. אני פוחדת לצאת לטייל עם הכלב הקטן שלי שתמיד-תמיד קשור ועוברת ברחוב ממקום למקום , מפחדת להיתקל בכלב. מה אפשר לעשות כדי להחזיר לי את החופש?
מ.כהן
לפי חוק כל כלב חייב להיות קשור באזור ציבורי וניתן להתלונן בעיריה ולבקש שפקח יגיע למקום. בלי קשר לבעיה זו, חשוב להדגיש שעצם העובדה שמדובר במסטיף ברזילאי, זה לא אומר שהוא בהכרח תוקפן או מסוכן. הרבה פעמים אנו משדרים לכלב שלנו מתח ופחד בהמנעות ממפגשים עם כלבים גדולים שנראים "מאיימים" ובכך אנו גורמים לכלב שלנו להגיב בעוינות לכלבים מסוג זה ורק מגבירים את הסיכון לתקיפה - חשוב לקחת את זה בחשבון! אם מדובר בכלב חברותי - אפילו הייתי ממליצה לתת להם להתקרב אחד לשני ולרחרח - בתנאי שאת רגועה בזמן המפגש. למרות שכמובן שלפי חוק הגזע נחשב כגזע מסוכן ובסופו של דבר הפתרון הקל ביותר יהיה להזמין פקח שיקנוס אותו. (הכלב חייב להיות מסורס/מעוקר, לצאת קשור וללבוש זמם על פיו)
גלית ואלט - מאלפת כלבים בכירה ומוסמכת.